مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:402022-01-09بين الملل

توصیف سفیر عراق از حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس


سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران گفت:شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندسدر طول مبارزه با نیروهای تکفیری تاریکی، الگوهایی از فداکاری و سربلندی بوده و در آزادسازی سرزمین های عراق از لوث داعش، - اعتبار زیادی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نصیر عبدالمحسن عبدالله سفیر عراق در جمهوری اسلامی ایران در نخستین کنگره بین المللی مکتب حاج قاسم در نگاه زنان سایر کشورها بیان کرد: امروز همه در این محفل شریف برای گرامیداشت دومین سالگرد غمگین و دردناک قلب های همه ما برای دو شخصیت برجسته ای گرد هم آمده ایم که تأثیری زبسیاری و سابقه طولانی در مواجه با استبداد، دیکتاتوری و مبارزه با تروریسم داعش داشتند.

وی ادامه داد: آن دو نفر همان فرماندهان پیروزی، شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس بودند که شهید المنهدس به عنوان معاون تشکل حشد الشعبی با همرزمانش در جنگ ضدّ تروریسم و ​​داعش در زمان سختی، کنار مردم عراق ایستادند.

این دو شهید در طول مبارزه با نیروهای تکفیری تاریکی، الگوهایی از فداکاری و سربلندی بوده و در آزادسازی سرزمین های عراق از لوث داعش، اعتبار زیادی داشتند.

سفر عراق در کشورمان افزود: آنها مصادیقی از اخلاق بزرگ منشانه، تواضع و شجاعت بودند که حاضر نبودند همیشه در خط مقدم نبرد باشند؛ زیرا به هدفی که برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیف سفیر عراق از حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

توصیف سفیر عراق از حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس