مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 08:552022-01-09اقتصادي

جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: از ابتدای سال تاکنون 3 میلیون و 132 هزارتن کالا در استان جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل،کلیم اله وثوقـی ظهر امروز در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان نمین اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون  3 میلیون و 132 هزارتن کالا در استان جابجا شده و 87 شرکت حمل ونقل کالا در استان فعالیت می کنند.

  وی افزود: بیشترین کالای استان از شهرستان های اردبیل، پارس آباد، نمین و بیله سوار جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: همچنین در 9 ماه گذشته بیش از 226 هزار برگ بارنامه در استان صادر شده است.

  دبیر کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل ادامه داد: محصولات کشاورزی، سیمان، آب معدنی، انواع چوب و سوخت عمده کالاهای جابجا شده استان هستند.

وی با اشاره به فعالیت 12 هزار و 933 دستگاه ناوگان باری در استان تصریح کرد: 11 هزار و 784 راننده پرتلاش در بخش حمل ونقل کالای استان فعالیت می کنند.

وثوقی با بیان اینکه در قالب کمیسیون ماده 12 نظارت ویژه بر عملکرد شرکت های حمل ونقل انجام می شود از مردم، رانندگان و صاحبان کالا خواست هرگونه شکایات خود را از طریق سامانه 141 جهت رسیدگی به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل

جابجایی 3 میلیون تن کالا در استان اردبیل