مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:002022-01-09اقتصادي

آراد آهن مرجع فروش و قیمت گذاری تیرآهن در ایران


برای خیلی از خریداران تیرآهن ممکن است این سؤال پیش بیاید که بهترین نوع تیرآهن در بازار آهن آلات ایران کدام است؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آراد آهن، همه افرادی که در این حوزه فعالیت دارند، نام کارخانه ذوب آهن را شنیده اند و می دانند که تولیدات این کارخانه از کیفیت بالای برخوردار می باشند.

قیمت روز تیرآهن کارخانجات معتبر به خریداران این محصول توصیه می شود که اگر قصد خرید تیرآهن با کیفیت بالاتر و دوام بیشتر را دارند، بهترین کار این است که تیرآهن ذوب آهن اصفهان را خریداری نمایند.

تیرآهن ذوبی، گزینه مناسبی برای استفاده در سازه های فولادی و بسیاری از صنایع دیگر میباشد؛ به این دلیل که وزن تیرآهن کارخانه ذوب آهن اصفهان، منطبق با جدول اشتال بوده و سنگین تر از وزن تیرآهن کارخانه های دیگر است.

از دیگر کارخانه های معتبر داخل کشور که در زمینه تولید تیرآهن فعالیت می کنند می توان به کارخانه های جهان فولاد غرب کرمانشاه، صنعت ماهان، ظفر بناب، شرکت فولاد خوزستان، آریان فولاد، فولاد ناب تبریز، فولاد البرز ایرانیان (فایکو)، کوثر اهواز و غیره اشاره کرد.

توصیه می شود برای اطلاع از قیمت روز تیرآهن کارخانه های معتبر از جمله تیرآهن ذوبی در بازار آهن ایران، به مرجع معتبر و رسمی خرید و فروش تیرآهن، سایت آراد آهن مراجعه نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آراد آهن مرجع فروش و قیمت گذاری تیرآهن در ایران

آراد آهن مرجع فروش و قیمت گذاری تیرآهن در ایران