مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:102022-01-09سياسي

مدیریت جهادی کارآمد، بسترساز اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است


عضو اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: مدیریت جهادی کارآمدی خود را در برابر مزاحمت ساختاری غرب نشان داد و حالا می تواند بستر اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را فراهم کند.

- عضو اندیشکده عدالت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت گفت: مدیریت جهادی کارآمدی خود را در برابر مزاحمت ساختاری غرب نشان داد و حالا می تواند بستر اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت را فراهم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ابراهیم برزگر در گفت وگویی اظهار کرد: توسعه و پیشرفت، در جهان در حال توسعه توأم با مزاحمت ساختاری است، یعنی الگوهای بومی پیشرفت یا توسعه باید هم بستر و محیط داخلی اعم از عوامل فیزیکی، فرهنگی، فردی و اجتماعی را تدبیر کنند و هم به طور توأمان با مزاحمت بیرونی و تصلب ساختاری غرب مبارزه کنند.

وی ادامه داد: از طرفی، ساختار مزاحمتی الگوی تمدن غرب و لیبرال دموکراسیِ حاکمِ 400 ساله به دلیل عالم گیری و جهانی شدن و نهادینه کردن خود در صورت های ارزشی، فرهنگی، سیاسی، حقوقی، بین المللی و فناورانه بستر مساعدی برای ظهور الگوهای مدعی، رقیب و بدیل فراهم نمی کند و همواره با ایجاد مزاحمت، الگوهای رقیب و بدیل را در نطفه خفه می کند و به همین دلیل است که به حیات خود ادامه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت جهادی کارآمد، بسترساز اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است

مدیریت جهادی کارآمد، بسترساز اجرای سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت است