مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:152022-01-09اقتصادي

تامین آب جنوب فارس با 2 طرح دنبال می شود


معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب اعلام کرد که با هدف تامین پایدار آب شرب جنوب استان فارس 2 طرح میان و کوتاه مدت توسط وزارت نیرو تعریف شده است.

- حمیدرضا جانباز که با هدف بررسی وضعیت آب شرب مردم جنوب استان فارس به ویژه بخش بیرم در شهرستان لارستان و همچنین بررسی خسارات ناشی از سیل در بارندگی های روزهای اخیر در جنوب استان فارس به شهر بیرم سفر کرده بود، ضمن بازدید میدانی از وضعیت این شهر، در جلسه ای با حضور مسئولان استانی، شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آبفای فارس، جانباز گفت: طی جلساتی که پیش از این در وزارت نیرو با حضور جمعی از مسئولین استان فارس برگزار شد، 2 اولویت در مقوله ی تأمین آب شرب جنوب این استان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که ماحصل آن جلسات صورتجلسه ای بود که طی آن مقرر شد در منطقه عمومی جنوب فارس 2 گزینه تأمین آب در اولویت باشد.

جانباز گفت: یکی از این 2 گزینه تأمین 15 میلیون متر مکعب آب از آب شیرین کن جنوب به شمال برای منطقه عمومی لامرد، بیرم و به طور کلی جنوب فارس و گزینه دوم ارتقاء سامانه موجود خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی بود که مورد دوم در 2 بخش پیگیری می شود.

او خاطرنشان کرد که ترمیم بخشی از خط انتقال آب به لارستان و ارتقاء تصفیه خانه موجود، در موضوع تامین آب از سد سلمان فارسی مورد نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین آب جنوب فارس با 2 طرح دنبال می شود

تامین آب جنوب فارس با 2 طرح دنبال می شود