مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:402022-01-09سياسي

دوره های آموزشی طرح ولایت چگونه شکل گرفت؟


رییس مرکز آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: طرح ولایت تقریبا 25 سال است که با اهتمامی که علامه مصباح(ره) به آموزش مبانی اندیشه ای داشتند، - رییس مرکز آموزش های آزاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گفت: طرح ولایت تقریبا 25 سال است که با اهتمامی که علامه مصباح(ره) به آموزش مبانی اندیشه ای داشتند، شکل گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنیز فراگیران طرح ولایت کاهش پیدا نکرد و در این دوران حدود 4 هزار نفر طرح ولایت مجازی را گذراندند.

دوره مجازی با سازوکاری مناسب همراه با چکیده نویسی و ارزیابی برگزار شد.

حتی نظر علامه بر این بود که شرایطی فراهم شود کسانی هم که مایل نیستند در دوره ها شرکت کنند بتوانند از محتوای طرح استفاده کنند، به همین خاطر تمامی صوت های تدریس اساتید در شش کتاب طرح به صورت رایگان در آپارات بارگزاری شده و علاقمندان می توانند از آن استفاده کنند.

هدف حضرت علامه این بود که طرح ولایت به قدری گسترش پیدا کند که سالی یک میلیون نفر در این طرح شرکت کنند و گفتمان این طرح گفتمان غالب در کشور بشود.

شبان نیا یادآور شد: بعد از برگزاری طرح ولایت در کشور برخی کشورهای دیگر نیز ابراز علاقه و نیاز به چنین طرحی را مطرح کردند و عنوان کردند در کشورهای ما حتی اهل اندیشه نیز آمادگی پاسخ به شبهات را ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های آموزشی طرح ولایت چگونه شکل گرفت؟

دوره های آموزشی طرح ولایت چگونه شکل گرفت؟