مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:452022-01-09فرهنگي

اجرای هفت نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی


دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی با میزبانی از 5 نمایش خیابانی و 2 نمایش رادیویی به استقبال مخاطبان می رود.

- ؛ روز یکشنبه نوزدهم دی ماه، هم زمان با روز دوم برگزاری سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در بخش تئاتر خیابانی، نمایش های سرباز حاج قاسم به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر ساعت 10، سوءقصد به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان ساعت 11، به دنبال خورشید به نویسندگی جلال حسنوند و کارگردانی حسین نادری از تهران ساعت 12 نمایش داده شد.

قصه کفش ها به نویسندگی حسام الدین ایران منش و کارگردانی روح الله آریس از کرمان ساعت 15 و در نهایت نمایش باوان به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی مشترک علی ربیحاوی و سحر محسنی از ساری ساعت 16 در میدان گنجعلی خان (داوری) پذیرای مخاطبان خواهند بود.

در این روز همچنین دو نمایش باوان به نویسندگی حمید ناطقی و کارگردانی مشترک علی ربیحاوی و سحر محسنی از ساری ساعت 10 و نمایش قصه کفش ها به نویسندگی حسام الدین ایران منش و کارگردانی روح الله آریس از کرمان ساعت 11 در گلزار شهدای کرمان اجرا شد.

مسجد جامع شهر کرمان در دومین روز از سومین جشنواره سراسری تئاتر سردار آسمانی در ساعت 12 میزبان نمایش سرباز حاج قاسم به نویسندگی و کارگردانی کاظم ارجمندنیا از بوشهر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای هفت نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی

اجرای هفت نمایش در دومین روز از جشنواره تئاتر سردار آسمانی