مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 09:552022-01-09اجتماعي

پارک های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند


پارک های درون شهری اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند که نیاز است علاوه بر شهردار و شورای اسلامی شهر سایر دستگاه ها در این امر همکاری داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اندیمشک، مسلم میرزاوند رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر اندیمشک در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پارک ها و فضاهای سبز که نقش مهمی در  محیط زندگی مردم دارند نیاز به توجه بیشتری دارند تا در شادابی و نشاط مردم موثر جلوه کنند.

وی افزود: نگهداری ضعیف فضای پارک ها، مشکل آبرسانی و آبدهی در برخی از پارک ها که مربوط به زمان احداث است و یا ضعف در مسیر لوله گذاری آب مورد نیاز، سرقت اموال پارک ها و تفرجگاه های درون شهری مانند صندلی ها، وسایل ورزشی نصبی در پارک ها و بویژه جاده سلامت، وسایل بازی، سرقت بکسل بالابرها و پروژکتورها روشنایی و .

از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرند.

  عضو شورای شهر اندیمشک گفت: از آنجا که شهرداری و مجموعه شورای شهر به تنهایی نمی تواند با معتادین متجاهر و سارقان اموال پارک ها برخورد کند لازم است سایر دستگاه ها حسب وظیفه قانونی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر که سالانه به اموال عمومی پارک های و فضای سبز شهرداری و دیگر ادارات خسارت مالی زیادی وارد می کنند، اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند

پارک های اندیمشک نیاز به رسیدگی دارند