مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 10:002022-01-09اقتصادي

60 هزار خانوار آذربایجان غربی در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون 60 هزار خانوار از این استان برای طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی محسن حمزه لو اظهار داشت: 24 هزار هکتار اراضی دولتی برای اجرای این طرح ملی در داخل حریم تأمین شده است و در حال حاضر نیز ثبت نام 60 هزار خانوار آذربایجان غربی در طرح مسکن ملی ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه سهم ابلاغی آذربایجان غربی از قانون جهش تولید مسکن 178 هزار و 962 واحد تعیین شده است، افزود: تسهیلات بانکی برای واحدهای مسکونی در مرکز استان سه میلیارد و 500 میلیون ریال، سایر شهرها سه میلیارد ریال و مناطق روستایی دو میلیارد و 500 میلیون ریال است.

حمزه لو با بیان اینکه برای توسعه ساخت و ساز در بخش مسکن باید مشوق های لازم را در نظر گرفت، گفت: مشکلی از بابت تأمین اراضی برای ساخت مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و دستگاه های اجرایی نیز باید در سریع ترین زمان ممکن زمین های مورد نظر را در اختیار راه و شهرسازی قرار دهند.

وی افزود: با توجه به وضعیت بخش مسکن استان می توان با تعیین تکلیف اراضی تصرفی و شناسایی ظرفیت های دستگاه های اجرایی، حجم قابل توجهی از چشم انداز تولید مسکن برای مدت مشخص در استان را تحقق داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 هزار خانوار آذربایجان غربی در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند

60 هزار خانوار آذربایجان غربی در طرح مسکن ملی ثبت نام کردند