مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:002022-01-09سياسي

برخی با نادیده گرفتن عملکرد مثبت دولت به دنبال تامین منافع سیاسی خود هستند


برخی جریان های سیاسی به دلیل زاویه سیاسی خود با نظام و دولت و بدون در نظر گرفتن منافع ملی، تمام عملکرد مثبت دولت را نادیده می گیرند و تلاش می کنند منافع سیاسی خود را تامین کنند.

- شهلا میرگلوی بیات در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با بیان اینکه سلامت مردم را نباید با نگاه های سیاسی همراه کرد، افزود: سلامت مردم باید غیرسیاسی ترین موضوع در یک جامعه باشد اما شاهد هستیم در دوره ای جریان های مخالف و دارای زاویه با انقلاب در فضای رسانه ای هجمه ای بر علیه نظام برای تامین واکسن به راه انداختند اما، با اقدامات دولت سیزدهم در تامین واکسن و مدیریت موفق کرونا شاهد هستیم این جریان ها کوچکترین واکنشی در حمایت از اقامات انجام شده از خود نشان نمی دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان در دوره نهم مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه منافع ملی همواره در چنین موضوعاتی ذبح می شود و ضرر آن به مردم می رسد.

در موضوع دارو نیز تمام چشم ها به این سمت است که مسایل را سیاسی کنند که این اتفاق در حال رخ دادن است.

میرگلوی بیات، ریشه نادیه گرفتن دستاوردهای موفق دولت و نظام را در وجود افرادی دانست که منافع شخصی و نه حتی حزبی و سیاسی خود را دنبال می کنند و افزود: متاسفانه شاهد حضور افرادی در برخی جریان های سیاسی هستیم که حتی به احزاب وجریان هایی که آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی با نادیده گرفتن عملکرد مثبت دولت به دنبال تامین منافع سیاسی خود هستند

برخی با نادیده گرفتن عملکرد مثبت دولت به دنبال تامین منافع سیاسی خود هستند