مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:052022-01-09ورزشي

جام جهانی به فهم جایگاه مان در هندبال زنان کمک کرد


سرمربی تیم هندبال زنان فولادمبارکه سپاهان معتقد است: دیده شدن هندبال زنان ایران بزرگ ترین دستاورد حضور تیم ملی هندبال زنان در مسابقات جام جهانی اسپانیا بود، - دستاوردی که به ما فهماند، بدانیم جایگاه مان در هندبال زنان آسیا و جهان کجاست.

اعظم قینانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تیمش اظهار کرد: دور رفت هفته آینده به پایان می رسد، اما با توجه به دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت و اقامت خارج از ایران، در اختیار نداشتیم، تنها باخت ما به تیم تأسیسات دریایی بود که در آن نیز بازیکنان تیم تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند.

وی افزود: تمامی تیم هایی که بازیکنان آنها درگیر تیم ملی نبودند، رشد خوبی داشتند، زیرا از فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر و تمرینات مفید بهره مند بودند و با توجه به رده سنی جوانی بازیکنان آن ها، انگیزه های زیاد داشته و نمایش خوبی در زمین داشتند و نشان دادند که نمی توان آن ها را دست کم گرفت، در مقابل تیم هایی مثل ما که بیشتر بازیکنان تیم درگیر اردوهای تیم ملی و مسابقات ملی بودند، خستگی و آسیب دیدگی داشتند که برای ریکاوری نیاز به زمان دارند.

وی ادامه داد: تیم سپاهان در تمامی رده های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان ملی پوش دارد و رفت و آمد این بازیکنان به ارودهای ملی و غیبت بر سر تمرینات تیم باشگاهی موجب شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام جهانی به فهم جایگاه مان در هندبال زنان کمک کرد

جام جهانی به فهم جایگاه مان در هندبال زنان کمک کرد