مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:102022-01-09ورزشي

البرز ظرفیت های کم نظیری در حوزه جوانان دارد


مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با اشاره به پیشرفت فیزیکی 60 درصدی خانه جوان کرج گفت: 2 اعتبار 500 میلیون تومانی برای خانه جوان کرج و فردیس علی رغم تصویب هنوز تخصصی نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی جانعلی روز یکشنبه 19 دی ماه در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان البرز اظهار کرد: البرز ظرفیت های کم نظیری درحوزه جوانان دارد به نحوی که در حال حاضر 216 سازمان مردم نهاد در این بخش فعال هستند و مجوز گرفته اند.

وی افزود: انتخاب رییس مجمع ملی جوانان از البرز، ایجاد خانه های اوقات فراغت و نشاط اجتماعی، راه اندازی شورای مشورتی جوانان و مجمع خیرین ازدواج و ایجاد تعاونی مسکن جوانان از جمله اقداماتی است که برای نخستین بار در کشور در البرز اتفاق افتاده و این استان را در این بخش متمایز کرده است.

جانعلی با بیان اینکه در حال حاضر هشت مرکز مشاروه ازدواج و تحکیم بنیان خانواده در استان فعال است گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 211 نفر به شکل رایگان از این ظرفیت بهره مند شده اند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان البرز نیمه تمام ماندن خانه جوان کرج را مورد اشاره قرار داد و گفت: این پروژه با 60 درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند تزریق اعتبار است و علیرغم مصوب شدن 500 میلیون تومان در سال جاری برای این پروژه وخانه جوان فردیس هنوز تخصیص نیافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز ظرفیت های کم نظیری در حوزه جوانان دارد

البرز ظرفیت های کم نظیری در حوزه جوانان دارد