مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:152022-01-09سياسي

برنامه های سال 1401 سازمان تبلیغات در مشهد تبیین می شود


قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی از برگزاری نشست «کوثر هدایت سلام الله علیها» همزمان با میلاد حضرت زهرا(س) در مشهد به منظور تبیین برنامه های سال 1401 این سازمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جلسه مجازی تبیین نشست  کوثر هدایت سلام الله علیها صبح امروز یکشنبه 19 دی ماه با حضور حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام سیدناصر میرمحمدیان مدیرعامل بنیاد هدایت، مدیران کل استان های مختلف، معاونین فرهنگی استان و راهیاران استانی، به منظور ارائه اهداف و برنامه های نشست و گام های نهایی مهرواره اوج برگزار شد.

نشست کوثر هدایت در مشهد برگزار می شود حریزاوی در ابتدای این نشست با بیان اینکه در سال آینده حرکت جدیدی در سازمان تبلیغات اسلامی آغاز خواهیم کرد، اظهار داشت: این نشست نیز که در مشهد مقدس برگزار خواهد شد، فصل جدیدی در فعالیت ها خواهد بود و به این منظور طراحی شده است.

از آنجا که مأموریت ما تبیینی است بنابراین برای مشخص شدن جزییات آن باید تبیین صورت بگیرد و صرفاً با گفتن نکاتی کلی نمی توان ابعاد کار را مشخص کرد؛ از این رو برگزاری چنین نشست هایی ضرورت دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی بیش از دو سال تمرکز روی شبکه امامت و مأمومیت را تجربه کرده است، گفت: تثبیت و تعالی این شبکه در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های سال 1401 سازمان تبلیغات در مشهد تبیین می شود

برنامه های سال 1401 سازمان تبلیغات در مشهد تبیین می شود