مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:452022-01-09سياسي

بی توجهی به حوزه گردشگری در بناب


نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: به حوزه گردشگری در بناب بهای لازم داده نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست چالش ها و راهکارهای توسعه متوازن بناب  با بیان اینکه در بحث توسعه باید افق و چشم انداز آینده را در نظر داشته باشیم؛ اظهار داشت: خروجی همایش چالش ها و راهکارهای توسعه متوازن در بناب باید قابل استفاده برای سال های آتی باشد و طرح ها و مقالات با یک دید طولانی مدت طراحی و ارائه شوند.

وی، با بیان این مطلب یکی از محورهای لازم برای توسعه در شهرستان بناب را تقویت حوزه گردشگری اعلام و افزود: به حوزه گردشگری در بناب بهای لازم داده نشده است! باقری بنابی اضافه کرد: با وجود پتانسیل های لازم در این زمینه اقدامات کافی صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی سپس به ظرفیت کباب بناب اشاره کرد و با اذعان به دیدار با وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: با برند سازی کباب برای توسعه اشتغال بناب می توان قدم های خوبی برداشت.

باقری بنابی همچنین در خصوص استفاده نیروگاه سهند بناب از سوخت مازوت و آلایندگی آن تصریح کرد: از آنجایی که برای توسعه زیرساخت ها در حوزه گاز اقدامی نشده و از طرف دیگر اولویت اصلی گاز برای مصارف خانگی است، از این رو نیروگاه مجبور به استفاده از س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به حوزه گردشگری در بناب

بی توجهی به حوزه گردشگری در بناب