مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:452022-01-09اجتماعي

چتر حمایت بهزیستی خراسان شمالی از فرزندان چندقلو


کارشناس امور کودکان اداره کل بهزیستی خراسان شمالی گفت: چند قلوها به طور خود به خود تحت پوشش بهزیستی قرار می گیرند و مستمری به آن ها تعلق می گیرد.

- معصومه فلاح در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه 219 خانواده دو قلو و چند قلو دار تحت پوشش بهزیستی خراسان شمالی قرار دارند، ادامه داد: از این تعداد، 199 خانواده دارای فرزند دو قلو و 20 خانواده دارای فرزند سه قلو هستند.

وی با بیان اینکه خانواده های دارای فرزند سه قلو به بالا به طور خودکار با همکاری تامین اجتماعی از این اداره مستمر دریافت می کنند، اظهار کرد: خانواده هایی که فرزند دوقلو دارند در صورتی تحت پوشش اداره بهزیستی قرار می گیرند که شرایط اقتصادی مناسبی نداشته باشند و این موضوع با بررسی دهک های اقتصادی آن ها مشخص می شود.

این مسئول با بیان اینکه مستمری خانواده هایی که فرزندان دوقلو وچند قلو دارند توسط تهران واریز می شود، ادامه داد: سازمان بهزیستی برای خانواده های دارای فرزندان دوقلو، 450 هزار تومان و برای خانواده های دارای فرزندان سه قلو به بالا مبلغ 550 هزار تومان واریز می کند.

کارشناس امور کودکان بهزیستی استان با تاکید بر اینکه این فرزندان تا 6 سالگی تحت پوشش و حمایت اداره بهزیستی قرار می گیرند، تصریح کرد: همچنین علاوه بر تحت پوشش قرار گرفتن فرزندان دو قلو و چند قلو، یارانه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر حمایت بهزیستی خراسان شمالی از فرزندان چندقلو

چتر حمایت بهزیستی خراسان شمالی از فرزندان چندقلو