مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 11:552022-01-09اقتصادي

راه اندازی کارخانه شن و ماسه شهرداری فریدونشهر


در چند ماه اخیر با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان کارخانه شن و ماسه شهرداری فریدون شهر راه اندازی شد.

- ایسنا/اصفهان شهردار فریدونشهر گفت: در چند ماه اخیر با صرف اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان کارخانه شن و ماسه شهرداری فریدون شهر راه اندازی شد.

ابراهیم باتوانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در چند ماه گذشته بالغ بر چهار میلیارد تومان در ارتباط با بازسازی و راه اندازی کارخانه تولید شن و ماسه شهرداری فریدونشهر هزینه شد و اکنون با یاری خداوند و همراهی سایر مسئولان و پیمانکار کارخانه، برای خدمت رسانی به شهروندان و حل مشکلات شهرداری به چرخه تولید بازگشت.

وی در رابطه با فراهم کردن زیرساخت های لازم و خدمت رسانی بهتر به شهروندان، افزود: قدم بعدی شهرداری تولید آسفالت در این کارخانه است که با توجه به شروع تولید مواد اولیه آن (شن و ماسه) و با توجه به همراهی دستگاه ها و فرمانداری و اداره راه و شهرسازی و دفتر امور شهری، برای تهیه قیر اقدامات اولیه انجام شده است و در بهار سال آینده با تولید آسفالت خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهیم شد.

شهردار فریدونشهر با اشاره به نبود آسفالت در معابر تازه احداث شده و برخی از کوچه های بافت فرسوده شهر، افزود: یکی از اولویت های اصلی ما در سال 1401 آسفالت معابر و کوچه های این محلات به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه شن و ماسه شهرداری فریدونشهر

راه اندازی کارخانه شن و ماسه شهرداری فریدونشهر