مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:052022-01-09اجتماعي

هزینه کلاس آموزش تعمیر خودرو چقدر است؟


اگر شما هم یکی از افرادی هستید که علاقه زیادی به حوزه فنی و مکانیک خودرو دارد و به دنبال یادگیری مهارتی جدید است، احتمالا ایده گذراندن دوره آموزش تعمیر خودرو به ذهنتان خطور کرده باشد.

- فراهم بودن ابزار و وسایل آموزشی به تعداد افراد شرکت کننده در هر کلاس اعتبار مدرک ارائه شده در پایان دوره انجام آموزش ها به صورت عملی و در فضای تعمیرگاهی واقعی آشنایی با سرفصل های دوره درجه 2 و درجه 1 آموزش تعمیر خودرو یادگیری تعمیرات خودرو طی دو دوره درجه 1 و درجه 2 برگزار می شود که شما عزیزان می توانید بعد از گذراندن دوره مکانیک خودرو درجه دو، در دوره درجه یک شرکت نمایید.

برخی از سرفصل های گفته شده در دوره درجه 2 شامل موارد زیر می شوند: عیب یابی و رفع مشکلات گیربکس و موتور پراید یادگیری عیب یابی و تعمیرات گیربکس و موتور انواع ماشین های L90، خودروهای خودروسازی سایپا، XU7 و.

در محیطی کاملا واقعی و تعمیرگاهی تعمیرات موتور خودرو مانند: باز کردن و بستن سرسیلندرها، یاتاقان ها، سوپاپ ها و.

رفع ایرادات سیستم های جرقه، خنک کاری، روغن کاری چگونگی فلزکاری و معرفی ابزارهای مربوط به اندازه گیری حال می خواهیم به معرفی برخی از سرفصل هایی بپردازیم که در دوره درجه یک مکانیک خودرو مطرح می شوند که عبارت اند از: آموزش تعمیرات انواع خودروهای دیزل معمولی و دوگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه کلاس آموزش تعمیر خودرو چقدر است؟

هزینه کلاس آموزش تعمیر خودرو چقدر است؟