مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:052022-01-09اقتصادي

گارانتی خیالی واهی برای خریداران کالا


وسایل دیجیتالی از جمله وسایلی هستند که ساختار پیچیده ای دارند و از ظاهر، نمی توان متوجه سالم بودن آنها شد و نیازمند تایید محصول یا گارانتی هستند تا خریدار با خیال راحت از آنها استفاده کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ازجمله مواردی که مردم با آن دست پنجه نرم می کنند خرید لوازم، قطعات الکترونیکی به ویژه در بخش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل به همراه ارائه ضمانت و یا کارت گارانتی است .

بسیاری از خریداران بر این باورند که اگر مشکلی برای دستگاه و کالای خریداری شده به وجود آمد، فروشنده آن را پذیرفته و هزینه خسارت کالا پرداخت، تعویض و یا مرجوع می شود.

یکی از این خریداران در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: مدتی قبل اقدام به خرید حافظه کردم، پشت دستگاه برچسبی مبنی بر شرایطی نظیر درضربه و نفوذ مایعات مقاوم است قرار داشت و شرکت ضمانت کننده داده پرداز متین دستگاهی با این برچسب وارد بازار کرده ولی در تست اولیه پس از اندکی کار کردن شروع به صدای غیرمتعارف نمود.

خریدار افزود: سازنده دستگاه مدعی شده در برابر ضربه در چندلایه فلز و پلاستیک پیچیده شده و با این شرایط صدایی که از آن خارج می شود نسبت به دیگر مدل ها  باید کمتر شنیده شود و سپس  به شرکت گارانتی کننده ارجاع گردید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گارانتی خیالی واهی برای خریداران کالا

گارانتی خیالی واهی برای خریداران کالا