مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 12:552022-01-09اقتصادي

دور زدن قانون درج قیمت ها/ خبری از نظارت بر بازار نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا ها که از 27 آذرماه به صورت ناقص اجرایی شده است، قرار شده تا تولیدکنندگان حوزه های پوشک بچه و دستمال کاغذی، - امروز گله عمده مصرف کنندگان افزایش قیمت کالا ها با درج قیمت تولیدکننده است که این موضوع باید مورد بررسی جدی وزارت صنعت قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس دستورالعمل درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا ها که از 27 آذرماه به صورت ناقص اجرایی شده است، قرار شده تا تولیدکنندگان حوزه های پوشک بچه و دستمال کاغذی، پودر لباسشویی، انواع آب میوه و آب معدنی، نوشابه گازدار ماءالشعیر و نوشیدنی مالت، انواع لوزم خانگی کوچک و بزرگ قیمت تولیدکننده را با لحاظ سود بر روی محصولات خود درج کنند.

هر چند این دستورالعمل هنوز نیازمند چکش کاری های بسیاری است، ولی در برخی از کالا ها از اول دی ماه اجرایی شده و در برخی کالا ها نیز وعده اجرایی شدن از سوی تولیدکنندگان مطرح شده، اما به این شرط که مجوز افزایش قیمت را بر روی محصولات خود درج کنند.

درحال حاضر درج قیمت تولیدکننده بر روی کالا ها عاملی شده تا برخی از واحد های تولیدی به صورت خودسرانه نسبت به افزایش قیمت محصولات خود اقدام کنند؛ به عنوان نمونه بازار امروز شاهد افزایش قیمت نوشیدنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن قانون درج قیمت ها/ خبری از نظارت بر بازار نیست

دور زدن قانون درج قیمت ها/ خبری از نظارت بر بازار نیست