مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:052022-01-09فرهنگي

حمیدرضا پگاه: نمی خواهم مجری پرگویی باشم/ترجیحم بازیگری است


حمیدرضا پگاه، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که مدتی است اجرای مسابقه تلویزیونی «اتاق صفر و یک» را عهده دار است به حضور به اندازه و پرگو نبودنش در حوزه اجرا تاکید کرد.

- حمیدرضا پگاه، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان که مدتی است اجرای مسابقه تلویزیونی اتاق صفر و یک را عهده دار است به حضور به اندازه و پرگو نبودنش در حوزه اجرا تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، حمیدرضا پگاه، مجری برنامه اتاق صفر و یک درباره حضورش در این مسابقه که از شبکه دو در حال پخش است، گفت: من از سال ها قبل، پیشنهادهای اجرای زیادی داشته ام، از برنامه های تاک شو و گفت و گو محور گرفته تا مسابقه و .

اما همیشه از قبول کردن این کار خودداری می کردم و در همان مکالمه اول جواب منفی می دادم.

وی ادامه داد: وقتی پیشنهاد اجرا در مسابقه صفر و یک به من داده شد، زمانی بود که اجرا توسط بازیگران به یک امر رایج تبدیل شده و این اتفاق طبیعی تر بود، از طرفی تیم سازنده را هم یک گروه خوب ارزیابی کردم و با صحبت هایی که با کارگردان و تهیه کننده داشتم این پیشنهاد را قبول کردم.

بازیگر مجموعه های تلویزیونی تفنگ سرپر ، آوای باران ، خانه امن ، و گیله وا سپس به این نکته اشاره کرد که خیلی برایش مهم بود، اجرایی مشابه برخی از مجری ها نداشته باشد و اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمیدرضا پگاه: نمی خواهم مجری پرگویی باشم/ترجیحم بازیگری است

حمیدرضا پگاه: نمی خواهم مجری پرگویی باشم/ترجیحم بازیگری است