مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 13:302022-01-09اقتصادي

رشد 100 درصدی قاچاق دام در استان ایلام


دادستان ایلام با اشاره به افزایش تخلف در زمینه انتقال غیرقانونی دام در منطقه گفت: قاچاق دام در استان ایلام رشد 100 درصدی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، عبدالوهاب بخشنده در گفت وگو با تسنیم، با بیان این که وضعیت قاچاق دام خوب نیست اظهار داشت: پدیده مزموم قاچاق به ویژه قاچاق دام در استان ایلام رشد 100 درصدی دارد.

دادستان ایلام باابراز نارضایتی از اجای طرح خرید دام تضمینی در استان ایلام گفت: خرید دام تضمینی در حد یک شعار بوده و این موضوع یکی از عوامل اصلی افزایش تخلف است.

وی بیان داشت: برای مقابله با قاچاق دام نیازمند اجرای بحث پلاک کوبی دامها هستیم و اجرای موفق پلاک کوبی دام توام با نظارت بر اجرا و پرهیز از رها کردن طرح بعد از اجرا می تواند عامل بازدارنده در ادامه روند مستمر قاچاق دام در استان ایلام باشد.

این مقام ارشد قضایی یادآورشد: بحث پلاک کوبی دامها که می تواند در استان موثر باشد به نوعی ناقص بوده است و رفع نقص این طرح توسط مسئولان مرتبط ضرورتی است که غفلت از آن جایز نیست.

وی عمده افراد قاچاقچی دام در استان ایلام را از عشایر محلی عنوان کرد و گفت: بیشتر کسانی که قاچاق می کنند از عشایر هستند، هر چند پشت قضیه کسان دیگری هستند.

دادستان ایلام که در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان ایلام با خبرنگار تسنیم سخن می گفت؛ گریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 100 درصدی قاچاق دام در استان ایلام

رشد 100 درصدی قاچاق دام در استان ایلام