مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:052022-01-09بين الملل

احداث پالایشگاه از سوی اشغالگران آمریکایی در سوریه


منابع سوری اعلام کردند که نیروهای اشغالگر آمریکا با همکاری شبه نظامیان موسوم به قسد، یک پالایشگاه در میادین نفتی رمیلان در حسکه سوریه احداث کردند.

- به نقل از سانا، نیروهای اشغالگر آمریکا با همکاری شبه نظامیان جدایی طلبانه وابسته به آنها موسوم به قسد ، همزمان با انتقال ده ها تانکر حامل نفت مسروقه سوریه به خاک عراق، یک پالایشگاه را در میدان های نفتی رمیلان احداث کردند.

یک منبع در اداره میدان های نفتی رمیلان در حسکه به سانا گفت: نیروهای اشغالگر آمریکا با همکاری شبه نظامیان قسد ، یک پالایشگاه با ظرفیت 3000 هزار بشکه در روز را در میدان های نفتی رمیلان واقع در شرق حسکه احداث کردند.

این منبع ادامه داد: احتمال زیادی وجود دارد که پس از احداث پالایشگاه شاهد افزایش چشمگیر سرقت و غارت نفت در منطقه جزیره سوریه توسط نیروهای اشغالگر آمریکا و شبه نظامیان وابسته به آنها قسد باشیم.

از سوی دیگر، منابع محلی به سانا گزارش دادند که شامگاه دیروز، یک کاروان متعلق به نیروهای اشغالگر آمریکا متشکل از 79 خودروی شامل تانکرهای حامل نفت مسروقه سوریه، تانکر و کامیون با همراهی 4 خودروی نظامی از طریق گذرگاه های عیرقانونی در حومه حسکه وارد شمال عراق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پالایشگاه از سوی اشغالگران آمریکایی در سوریه

احداث پالایشگاه از سوی اشغالگران آمریکایی در سوریه