مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 14:402022-01-09سياسي

تجلیل وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهدای حادثه بویینگ اوکراینی


در مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهدای حادثه پرواز شماره 752 هواپیمایی اوکراین تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در مراسمی که با حضور رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی و امیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و ایثارگران در بنیاد شهید برگزار شد، از خانواده شهدای پرواز اوکراینی تجلیل شد.

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی در این مراسم خطاب به خانواده شهدای این پرواز ضمن عرض سلام و احترام گفت: قطعا این سانحه بسیار دلخراش، برای مردم و شما فراموش ناشدنی است و همواره در ذهن شما خواهد بود زیرا بهترین عزیزانتان را در حادثه ای که حتی تصورش هم نمی رفت، از دست دادید.

وی افزود: یاد شهدایی که رنج غربت را برای تحصیل علم به جان خریده بودند، گرامی باد و ان شاءالله روحشان با شهدای کربلا محشور شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: طبیعتا مسئولان نیز این سانحه را فراموش نمی کنند و وظیفه خود می دانند که همواره در کنار خانواده این شهدا باشند.

وزارت راه و شهرسازی نیز به عنوان نهادی که بخش هوایی کشور را اداره می کند، جدای از قدردانی از خانواده شهدا، وظیفه دارد که بر اساس عرف ها و قوانین بین المللی در این رابطه جبران خسارت کند که به همین منظور ستادی در وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهدای حادثه بویینگ اوکراینی

تجلیل وزیر راه و شهرسازی از خانواده شهدای حادثه بویینگ اوکراینی