مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 15:252022-01-09اقتصادي

نارضایتی کشاورزان از کاهش قیمت محصولات در بازار/ عرضه بیشتر از تقاضا است


استاندار گیلان با اشاره به نارضایتی کشاورزان از کاهش قیمت محصولات کشاورزی در بازار از وزارت جهاد کشاورزی و صمت خواست برای ایجاد تعادل قیمت محصولات مورد نیاز شب عید را تعیین تکلیف کنند.

- ، اسدالله عباسی عصر یکشنبه در حاشیه بازدید از دو پروژه روگذر در شهرستان های لاهیجان و رودسر، اظهار کرد: تماسی نیز با وزارتخانه های متولی اجرای این پروژه ها درباره مطالبات و کم کاری های پیمانکاران گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان استانی نیز درخواست شده تا نظارت های لازم انجام شود، گفت: در همین راستا جلسه ای در استانداری گیلان برگزار و نتیجه ارزیابی عملکرد پیمانکاران گزارش داده شود.

عباسی تأکید کرد: باید اجرا و تکمیل این پروژه ها تسریع شود.

استاندار گیلان همچنین به موضوع محصولات کشاورزی تولیدی در شهرستان های لاهیجان و رودسر اشاره و اضافه کرد: با توجه به پایان برداشت کیوی از باغات شهرستان رودسر این محصول به سردخانه ها منتقل شده است.

وی در ادامه با اشاره به برداشت مرکبات و بالا بودن میزان عرضه از تقاضا در بازار و کاهش قیمت این مرکبات، گفت: کشاورزان از این وضعیت راضی نیستند در همین راستا دستورات لازم به رییس سازمان جهاد کشاورزی استان داده شده و نامه ای نیز به وزارتخانه کشاورزی و صمت ارسال می شود تا هم در صادرات محصولات مازاد بر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارضایتی کشاورزان از کاهش قیمت محصولات در بازار/ عرضه بیشتر از تقاضا است

نارضایتی کشاورزان از کاهش قیمت محصولات در بازار/ عرضه بیشتر از تقاضا است