مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 15:252022-01-09سياسي

گروه های جهادی بسیج، آماده کمک به دولت برای حل مشکلات مردم هستند


مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: گروه های جهادی بسیج استان آماده کمک به دولت برای حل و فصل مسائل و مشکلات مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی اصلانی زاویه، عصر امروز در نشست صمیمی جهادگران استان با استاندار اردبیل که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: شوراهای جهادی و مجمع جهادگران استان، نمایندگان واقعی گروه های جهادی و بدنه مردمی بسیج سازندگی هستند که با برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور انتخاب می شوند.

وی افزود: پرچم پرعزت جهاد، با همت جوانان مومن و انقلابی در هر گوشه ای از این استان برافراشته شده است و در تمامی بحران ها و سختی ها ،گروه های جهادی بسیج،  تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده اند.

مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل تصریح کرد: ابتکارات نو و خلاق گروه های جهادی بسیج استان در عرصه های خدمت رسانی، این استان را از استان های پیشرو در امر جهادی کرده است.

ابداع ایده تولید ماسک خانگی توسط جهادگران اردبیلی در کشور اصلانی افزود:در شرایط سخت کرونایی و کمبود ماسک در سطح کشور، ایده تولید ماسک خانگی برای اولین در استان اردبیل ابداع شد و کمبود ماسک توسط کارگاه های تولید ماسک خانگی گروه های جهادی در استان برطرف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی بسیج، آماده کمک به دولت برای حل مشکلات مردم هستند

گروه های جهادی بسیج، آماده کمک به دولت برای حل مشکلات مردم هستند