مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 15:352022-01-09اقتصادي

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت ستاد تنظیم بازار در اسلامشهر


طرح تشدید بازرسی و نظارت ستاد تنظیم بازار ،توسط 30 تیم گشتی در شهرستان اسلامشهر آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، طرح تشدید بازرسی ونظارت بر بازار شهرستان اسلامشهر، از امروز برای کنترل و نظارت بر توزیع و عرضه 22 قلم کالای اساسی و موردنیاز مردم با حضور بازرسان فرمانداری و اتاق اصناف ونمایندگان دیگر دستگاهها به اجرا در آمد.

در این مرحله از طرح تشدید نظارت و بازرسی 30 اکیپ بازرسی، با حضور درفروشگاههای زنجیره ای و مراکز عرضه مواد غذایی مورد نیاز مردم، قیمت اجناس و کیفیت کالاها و خدمات را موردنظارت و بازرسی قرار می دهند.

محمدصالح ضیایی معاون برنامه ریزی وتوسعه فرمانداری شهرستان اسلامشهر، عصر امروز در حاشیه اجرایی این طرح در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در طرح تشدید بازرسی و نظارت بربازار شهرستان اسلامشهر که براساس مصوبات ستاد تنظیم بازار شهرستان و دستورالعمل استانی و با استفاده از تمام ظرفیتهای منطقه  از امروز به مرحله اجرا در آمده، در مرحله نخست بازرسی از واحدهای نانوایی ، واحدهای عمده فروشی مواد غذایی و فروشگاههای زنجیره ای مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرند.

ضیایی افزود: در روند اجرای این طرح که با حضور و همکاری نمایندگان ادارات صمت،اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، نیروی انتظامی، جهادکشاورزی، دامپزشک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت ستاد تنظیم بازار در اسلامشهر

آغاز طرح تشدید بازرسی و نظارت ستاد تنظیم بازار در اسلامشهر