مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:252022-01-09ورزشي

پیروزی پاس گرگان و شکست شهرداری گنبد در حضور تماشاگران


در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال که پس از دو سال با حضور تماشاگران برگزار شد پاس گرگان در خانه پیروز و شهرداری گنبدکاووس مقابل صدرنشین شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمجوز حضور 400 تماشاگر را در رقابت های هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال صادر کرد تا پای تماشاگران گلستانی پس از دو سال به سالن باز شود.

تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) و در حضور هوادارانش میزبان راه یاب ملل مریوان بود که در دیداری حساس و نزدیک با نتیجه سه بر دو پیروز شد تا دو امتیاز از این دیدار کسب کند.

نماینده گرگان در ست های دوم و سوم با نتایج (23 - 25) و (17 - 25) به پیروزی رسید اما در ست های اول و چهارم با نتایج (21 - 25) و (23 - 25) شکست خورد تا کار به ست پنجم کشیده شود و گرگانی ها در ست سرنوشت ساز 15 بر 12 به برتری رسیدند تا پیروز این دیدار سنگین شوند.

پاس گرگان در پایان هفته شانزدهم با هفت برد، 9 باخت و مجموع 22 امتیاز در رده هشتم جدول جای دارد و در هفته هفدهم، چهارشنبه 22 دی مهمان فولاد سیرجان خواهد بود.

از حواشی این دیدار می توان به ناتوانی اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان در کنترل جایگاه خبرنگاران سالن امام خمینی (ره) گرگان اشاره کرد به طوری که ظرفیت این جایگاه با حضور افراد غیر خبرنگار تکمیل شده بود و جایی برای خبرنگاران نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروزی پاس گرگان و شکست شهرداری گنبد در حضور تماشاگران

پیروزی پاس گرگان و شکست شهرداری گنبد در حضور تماشاگران