مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 16:552022-01-09ورزشي

انصراف یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا


یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به فاصله چند ساعت تا برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو صبح فردا 20 دی انجام خواهد شد.

محمد بابایی، حامد رضاخانی طالقانی و محسن رضوانی کاندیدای انتخابات این فدراسیون بودند که رضاخانی طالقانی به فاصله چندین ساعت تا برگزاری انتخابات این فدراسیون به صورت کتبی انصراف خود را به دبیر مجمع اعلام کرد.

رضاخانی طالقانی در گفت و گو با ایسنا در این خصوص گفت: ساعت 3:51 دقیقه امروز نامه انصراف را به دبیر مجمع آقای اسکندریون ارائه کردم.

او علت انصراف از این انتخابات را چیدمان معنادار اکثریت رای دهندگان توسط رقیب اعلام کرد و نوشت: با سلام و عرض ادب اینجانب حامد رضاخانی طالقانی ضمن اشتیاق فراوان و وجود حس وظیفه شخصی جهت خدمت و ادای دین به خانواده ی بزرگ شنا، شیرجه، واترپولو و شنای هنری، با وجود تایید صلاحیت شخصی، مدیریتی و امنیتی از سوی مراجع ذی صلاح و همچنین تشکر از تمامی حامیان، همراهان و مشوقان برای حضورم در انتخابات فدراسیون شنا در سال 1400، با توجه به چیدمان معنا دار اکثریت رای دهندگان توسط رقیب که در مسند قدرت انتصاب صاحبان رای در همان فدراسیون قرار دارد و از پیش مشخص بودن نتیجه به زعم عقل سلیم، انصراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصراف یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا

انصراف یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون شنا