مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 17:552022-01-09سياسي

برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی ها در گنبدکاووس


شهردار گنبدکاووس با اشاره به برنامه های مدون شهرداری برای تحکیم بنیان خانواده، گفت: دومین مهرواره پرواز لالایی ها در گنبدکاووس برگزار می شود.

- ایسنا/گلستان شهردار گنبدکاووس با اشاره به برنامه های مدون شهرداری برای تحکیم بنیان خانواده، گفت: دومین مهرواره پرواز لالایی ها در گنبدکاووس برگزار می شود.

علی اصغر موسوی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه شهرداری گنبدکاووس خود را محدود به فعالیت های اجرایی و عمرانی نخواهد کرد، اظهار کرد: رویکرد شورای شهر و شهرداری در گنبدکاووس در دوره اخیر توجه به رسالت های اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان است.

وی با بیان اینکه مجموعه شهرداری گنبد کاووس و شورای اسلامی شهر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان اقدام به برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی ها کرده است، افزود: این مهرواره با هدف ماندگاری و ایجاد صمیمیت بین اعضای خانواده و با استفاده مناسب و درست از فضای مجازی برگزار می شود.

شهردار گنبدکاووس برقراری ارتباط و تعامل شایسته میان نسل ها را یکی اولویت ها و ضرورت های عصر حاضر دانست و گفت: تلاش ما این بوده است که بتوانیم امکاناتی را فراهم کنیم تا در این راستا گامهای موثری را برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی ها در گنبدکاووس

برگزاری دومین مهرواره ملی پرواز لالایی ها در گنبدکاووس