مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 18:102022-01-09سياسي

در سی و ششمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت


سی وششمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بررسی و تصویب طرح ها و پیشنهادهایی در حوزه های مختلف و تصویب ساخت تقاطع نواب صفوی-احمد بن موسی(ع) تا تایید همکاری شهرداری با دانشگاه علم و صنعت تهران همراه بود.

- ایسنا/فارس سی وششمین جلسه علنی شورای شهر شیراز با بررسی و تصویب طرح ها و پیشنهادهایی در حوزه های مختلف و تصویب ساخت تقاطع نواب صفوی-احمد بن موسی(ع) تا تایید همکاری شهرداری با دانشگاه علم و صنعت تهران همراه بود.

سی وششمین جلسه شورای شهر شیراز جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز عصر یکشنبه 19 آبان ماه با 9 دستور کار از جمله بررسی رهیافتی به افق 1404 شهر شیراز برگزار شد.

در این جلسه شورا، طرح کمیسیون گردشگری و زیارت شورا، مبنی بر الزام شهرداری شیراز به اعزام هیأتی بیست نفره متشکل از مدیران ارشد، میانی و کارشناسان حوزه فرهنگی و فنی به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی، بررسی شد.

در همین راستا، شهرداری شیراز ملزم شد تا با رعایت مقررات، اقدامات لازم برای اعزام هیأتی بیست نفره متشکل از مدیران ارشد، مدیران میانی و کارشناسان فرهنگی و فنی به نمایشگاه اکسپو 2020 دبی را به عمل آورد.

همچنین در ادامه طرح کمیسیون گردشگری و زیارت شورا، درباره بررسی درخواست مرکز تربیت تفریحی طوبی نیز از دیگر موضوعاتی بود که پارلمان شهری در این هفته به آن ها پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سی و ششمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت

در سی و ششمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت