مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 18:302022-01-09اقتصادي

صنایع تبدیلی برای توسعه زراعت چوب در دهلران ایحاد می شود


معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: با توجه به ظرفیت های زراعت چوب در شهرستان دهلران، صنایع تبدیلی برای توسعه زراعت چوب در منطقه ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لطیف صادقی عصر یکشنبه در دیدار با رییس مرکز جنگل های خارج از شمال و مدیرکل منابع طبعی استان ایلام اظهار داشت: باید توجه به توسعه زراعت چوب در شهرستان دهلران سرمایه گذار بخش خصوصی برای ایجاد کارخانه صنایع چوب بین 200 تا 600 میلیارد تومان در شهرستان اعلام آمادگی برای سرمایه گذاری کرده است.

وی افزود: باتوجه به شرایط آب هوایی شهرستان دهلران سرمایه گذاری در حوزه تولید چوب و جنگل کاری از اولویت های است که در دستور کار ما قرار دارد.

فرماندار ویژه شهرستان دهلران ادامه داد: یکی از شرایط که برای سرمایه گذار لحاظ شده بحث استفاده از نیروهای بومی منطقه است و امیدواریم با سرمایه گذاری که در این حوزه شکل می گیرد هم شرایط آب هوای منطقه تغییر کند و هم صنعت چوب در منطقه رونق بگیرد.

معاون استاندار ایلام به اقدامات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دهلران اشاره کرد و گفت: ظرفیت نهالستان دهلران از 350 هزار اصله در سال به یک میلیون و 200 هزار اصله رسیده، ضمن اینکه در بحث جنگل کاری، بیابان زدایی اقدامات بی نظیری اتفاق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع تبدیلی برای توسعه زراعت چوب در دهلران ایحاد می شود

صنایع تبدیلی برای توسعه زراعت چوب در دهلران ایحاد می شود