مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 21:352022-01-09اقتصادي

این مرد رزقش عطر گلاب می دهد / کارآفرینی که تولید را با یک دیگ شروع کرد


حمزه خانی کارآفرین منطقه دودانگه می گوید: سال های اول و دوم به درآمد نرسیدم و تهیه گلاب توسط دیگ بود که باوجود انجام گلاب گیری به روش نیمه صنعتی آن دیگ همیشه به عنوان نقطه شروع مقابل بوده تا فراموش نکنم کجا بودم و اکنون کجا هستم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حرف زدن و سخن گفتن از  راه اندازی کار و تولید آن هم در نقطه صفر و از هیچ، در ابتدا شاید برای برخی یک شوخی باشد اما کارآفرینان موفق از همان نقطه صفر فرداهای خود را هم می بینند و با وجود قوانین سخت گیرانه و آینده ای مبهم با انگیزه بالا برای تولید قدم در این مسیر پرفراز و نشیب گذاشته اند که آن هم باوجود همه مشکلات اقتصادی جرات راه اندازی کسب وکار واقعا جای تحسین دارد.

برایشان شکست اصلا معنا ندارد و هر روزشان به دنبال آموختن نکات جدید هستند، همین هاست که انگیزه کارآفرینان را بیشتر کرده و آنان را برای انجام یک نبرد سخت وارد میدان کار و تولید می کند.

طی سال های اخیر بحث کشت گل محمدی در دل روستاهای دودانگه موجب مهاجرت معکوس و بازگشت جوانان به روستاهای دودانگه شده است و در این زمینه شاهد تکاپوی زیاد جوانان در زمینه کاشت و برداشت، فرآوری و سایر اقدامات هستیم.

  صحبت از عطر خوش گل محمدی است که اکنون از روستاهای محروم دودانگه ساری از دوردست ها هم به مشام می رسد و در دل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این مرد رزقش عطر گلاب می دهد / کارآفرینی که تولید را با یک دیگ شروع کرد

این مرد رزقش عطر گلاب می دهد / کارآفرینی که تولید را با یک دیگ شروع کرد