مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 22:052022-01-09بين الملل

ائتلاف سعودی کلیپی از یک فیلم آمریکایی را سایت موشکی انصارالله جا زد


مقامات یمنی تصریح کردند که سخنگوی ائتلاف سعودی در یک رسوایی بزرگ با انتشار کلیپی تقطیع شده از یک فیلم آمریکایی آن را سایت موشکی انصار الله در الحدیده خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی در یک رسوایی آشکار و ورشکستگی بزرگ، ادعا کرد که موشک هایی را در بندر رصد کردن، در حالی که تصاویر ادعایی از یک فیلم آمریکایی در عراق به سرقت رفته بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالمسیره، یحیی سریع افزود: همه دغدغه ائتلاف متجاوز از  از ابتدا، دروغگویی، جعل واقعیت ها و تلاش برای عوام فریبی بوده اما دروغگو آخر رسوا می شود.

رییس هیات مذاکره کننده ملی دولت نجات ملی یمن نیز تاکید کرد: این یک رسوایی بزرگ است که سخنگوی ائتلاف متجاوز با تقطیع کلیپی از یک فیلم آمریکایی ادعا می کند که تصاویر آن متعلق به یک سایت موشکی انصار الله در الحدیده است.

وی افزود: ائتلاف متجاوز می خواهد خسارات میدانی خود را با پیروزی های ساختگی و مضحک اطلاعاتی و رسانه ای جبران کند.

عبدالملک العجری عضو هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن نیز گفت: رسوایی المالکی برای او کافی است تا از صحنه غیب شود؛ همان طور که احمد العسیری سلف او هم متواری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی کلیپی از یک فیلم آمریکایی را سایت موشکی انصارالله جا زد

ائتلاف سعودی کلیپی از یک فیلم آمریکایی را سایت موشکی انصارالله جا زد