مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 دی 1400 ساعت 22:552022-01-09اقتصادي

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی تا پایان امسال


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از برنامه ریزی برای ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از برنامه ریزی برای ایجاد پنج هزار فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد در استان خبر داد.

مجید الهی راد در گفت و گو با ایسنا در خصوص برنامه کمیته امداد برای ایجاد فرصت شغلی تا پایان سال، اظهار کرد: طی برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا پایان سال جاری پنج هزار طرح اشتغال را اجرا و عملیاتی کنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه طی سال جاری در مجموع 255 میلیون تومان اعتبار اشتغال به بانک های استان ابلاغ شده است، اظهار کرد: تاکنون 55 درصد این اعتبار جذب شده است.

الهی راد با بیان اینکه طی سال جاری دو هزار و 207 طرح اشتغال با اعتبار 125 میلیارد تومان از محل اعتبارات بانک های استان انجام شده، تصریح کرد: امسال 644 طرح اشتغال با اعتبار 6 میلیارد و 235 میلیون تومان از محل منابع اختصاصی اشتغال به صندوق امداد ولایت و هم افزایی برای محرومان اختصاص پیدا کرده است.

وی در خصوص همکاری مطلوب بانک های استان با کمیته امداد، بیان کرد: کمیته امداد در تلاش است از طریق پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اعطایی به جوانان و متقاضیان اشتغال، زمینه توسعه اقتصادی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی تا پایان امسال

ایجاد 5 هزار فرصت شغلی برای مددجویان خراسان شمالی تا پایان امسال