مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 04:152022-01-10اقتصادي

فعالیت لنج های بوشهر با ملوانان بومی انجام می شود


استاندار بوشهر با بیان اینکه لنج های تجاری و صیادی استان ملزوم به بکارگیری نیروهای بومی هستند، گفت: از اول بهمن فعالیت لنج های صیادی و تجاری تنها با ملوانان بومی استان بوشهر انجام می شود.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با بیان اینکه لنج های تجاری و صیادی استان ملزوم به بکارگیری نیروهای بومی هستند، گفت: از اول بهمن فعالیت لنج های صیادی و تجاری تنها با ملوانان بومی استان بوشهر انجام می شود.

احمد محمدی زاده در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوشهر فراهم شدن اشتغال نیروهای بومی استان را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: موافقت اصولی سرمایه گذاری در بخش های مختلف باید بر اساس ظرفیت شهرک ها صنعتی، معادن و مناطق ویژه اقتصادی صادر شود.

وی باتأکید بر کوتاه شدن فرایند اجرا طرح های سرمایه گذاری در بخش های مختلف تولیدی، صنعتی، معدن و صنایع فرآوری محصولات افزود: پاسخ به استعلام سرمایه گذاران باید در کوتاه ترین زمان انجام تا در فراهم شدن کسب و کار و توسعه سرمایه گذاری تسریع شود.

استاندار بوشهر بکارگیری نیروهای بومی این استان در همه بخش های تولیدی، سرمایه گذاری و معادن را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: سیاست های اشتغال نیروهای بومی باید در همه حوزه ها هدفمند شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت لنج های بوشهر با ملوانان بومی انجام می شود

فعالیت لنج های بوشهر با ملوانان بومی انجام می شود