مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:002022-01-10اقتصادي

تنبیه و تشویق اصناف و خبازان در خاش دنبال می شود


فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که با صنوف و نانوایی های متخلف تهدیدکننده سلامت که با عدم رعایت کیفیت و ساعت پخت و تعطیلی های خودسرانه اسباب نارضایتی شهروندان را به وجود می آورند برخورد جدی صورت خواهد گرفت جهت خبازیهای قانونمند در رعایت .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرماندار خاش سیستان و بلوچستان گفت: همانطور که با صنوف و نانوایی های متخلف تهدیدکننده سلامت که با عدم رعایت کیفیت و ساعت پخت و تعطیلی های خودسرانه اسباب نارضایتی شهروندان را به وجود می آورند برخورد جدی صورت خواهد گرفت جهت خبازیهای قانونمند در رعایت ضوابط برنامه های تشویقی و حمایتی در دستور کار قرار می دهیم.

صاحب گل صالحی در گفت و گو با ایسنا افزود: نانوایی های خاش زیر ذره بین کارگروه آرد، نان و گندم قرار داشته و تقویت نظارت های محیطی بازدارنده از سطح خبازیها، برخورد جدی با متخلفین و تهدید کنندگان سلامت مردم و انعکاس و اطلاع رسانی سریع وبه موقع بازخوردها به شهروندان با جدیت دنبال شود.

فرماندار خاش با تقدیر از اهتمام مجموعه عوامل متأثر در حوزه آرد و نان شهرستان، بر تشدید بازرسی از واحدهای خبازی در خصوص کیفیت، کمیت نان و رعایت پروتکل های بهداشتی تأکید کرد و اظهار داشت:نان قوت غالب مردم است و توجه به سلامت آن اهمیت خاصی دارد به همین منظور در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبیه و تشویق اصناف و خبازان در خاش دنبال می شود

تنبیه و تشویق اصناف و خبازان در خاش دنبال می شود