مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:052022-01-10حوادث

واژگونی موتور سیکلت بر اثر عدم توانایی راکب/ کلاه ایمنی جان راکب را نجات داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: - مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب از واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر بزرگراه شیخ فضل الله - تیموری خبر داد و از مصدوم شدن راکب آن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب سرهنگ علی اصغر شریفی به نقل از رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ اعلام داشت: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در ساعت 15:10 ظهر دیروز یکفقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده مسیر بزرگراه شیخ فضل الله - تیموری به اپراتور این مرکز اعلام می گردد.

سرهنگ شریفی افزود: راکب یکدستگاه موتورسیکلت که با سرعت مشغول تردد در مسیر این بزرگراه بوده به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه از مسیر خارج شده و پس از برخورد با زمین متوقف و دچار آسیب دیدگی می گردد البته استفاده از کلاه ایمنی توسط این راکب باعث شد از صدمات به سر وی کاهش یافته و آسیب کمتری ببیند.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس بزرگراه پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی موتور سیکلت بر اثر عدم توانایی راکب/ کلاه ایمنی جان راکب را نجات داد

واژگونی موتور سیکلت بر اثر عدم توانایی راکب/ کلاه ایمنی جان راکب را نجات داد