مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:152022-01-10ورزشي

تعلل عجیب وزارت ورزش برای یک انتخاب/ سنگ پیش پای انتخابات کمیته!


وزارت ورزش در حالی تصمیم گیری برای فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان و مدیریتش را رها کرده که حضور نماینده این فدراسیون یکی از شروط برگزاری سلامت مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاحیای فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان تصویب شد اینگونه مقرر شد که اقدامات قانونی و اجرایی برای احیای فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان به سرعت انجام شود اما بعد از 41 ماه این فدراسیون و موقعیتش نه تنها پیشرفتی نداشته بلکه با پسرفت هم مواجه شده است.

فدراسیونی که مصوبه دارد اما مسئول ندارد اینکه بعد از نشست مشترک چهار سال پیش وزیر وقت ورزش و معاونانش با رییس و دبیر کمیته ملی المپیک و تصویب احیای فدراسیون بین المللی ورزش زنان در رابطه با این فدراسیون و فعالیت هایش چه اقداماتی انجام شد، از مواردی است که انتقاداتی هم به انتصابش وارد بود، اقدامات نصف و نیمه ای در رابطه با مسئولیتش و ماموریت هایی که برای آن داشت، انجام داد و در نهایت هم خود را از ادامه همکاری معاف کرد واستعفا داد.

عرب عامری در روزهای پایانی حضور مسعود سلطانی فر در وزارت ورزش اعلام کناره گیری کرد در حالیکه ابتدایی ترین و ضروری ترین اقدامات برای احیای فدراسیون بین المللی ورزش زنان مسلمان هنوز انجام نشده بود یعنی مهیا کردن شرایط برای انتخابات دوباره و تعیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل عجیب وزارت ورزش برای یک انتخاب/ سنگ پیش پای انتخابات کمیته!

تعلل عجیب وزارت ورزش برای یک انتخاب/ سنگ پیش پای انتخابات کمیته!