مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 05:252022-01-10پزشكي

آخرین آمار کرونا و تزریق واکسن در بوشهر


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در زمان حاضر یک میلیون و 625 هزار و 523 دوز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالمحمد خواجه ییان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در ستاد مدیریت بیماری کرونا استان بوشهر اظهار داشت: در زمان حاضر یک میلیون و 625 هزار و 523 دوز واکسن کرونا در استان بوشهر تزریق شده است.

  وی تصریح کرد: 787 هزار و 522 نفر در استان بوشهر واکسن کرونا دریافت کرده اند که از این تعداد 132 هزار و 405 نفر دوز نوبت سوم را دریافت کرده اند.

  خواجه ییان اضافه کرد: تاکنون 83.

2 درصد از دانش آموزان استان بوشهر نوبت اول واکسن کرونا دریافت کرده اند اما هنوز به مرحله واکسیناسیون کامل و ایمنی نرسیده ایم.

  وی یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز تعدادی از دانش آموزان واکسن دریافت نکرده و گروهی نیز در برنامه واکسیناسیون قرار ندارند باید با رعایت پروتکل های بهداشتی و تهویه مناسب جلو همه گیری ویروس در مدارس گرفته شود.

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به اینکه شیوع سویه اُمیکرون از دلتا بالاتر است باید مراقب باشیم که ابتلای گروهی اتفاق نیفتد.

  خواجه ییان با بیان اینکه بررسی ها نشان می دهد موارد مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر روبه کاهش است به نحوی که شمار افراد مثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار کرونا و تزریق واکسن در بوشهر

آخرین آمار کرونا و تزریق واکسن در بوشهر