مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:002022-01-10پزشكي

خدمات جهادی پزشکان در رُمقان/200 نفر رایگاه ویزیت شدند


تیمی از اعضای کانون های بسیج جامعه پزشکی استان فارس در راستای اجرای پویش سلیمان خدمت ، به اهالی روستای رمقان از توابع بخش کوهمره سرخی شهرستان شیراز، - ایسنا/فارس تیمی از اعضای کانون های بسیج جامعه پزشکی استان فارس در راستای اجرای پویش "سلیمان خدمت"، به اهالی روستای "رمقان" از توابع بخش کوهمره سرخی شهرستان شیراز، خدمات رایگان ارائه دادند.

رییس بسیج جامعه پزشکی استان فارس در خصوص اجرای پویش سلیمان خدمت دوشنبه 20 دی به خبرنگاران گفت: این پویش از 13 دی ماه شروع شده است به مدت 40 روز ادامه خواهد یافت و هر مدافع سلامت شاغل در هر مرکز درمانی، می تواند با ارایه حداقل یک خدمت درمانی و یا غیر درمانی در آن مشارکت کرده و از فیض معنوی آن بهره مند شود.

سرهنگ پاسدار حسین صمصام با قدردانی از پزشکان متخصص و پیراپزشکان مشارکت کننده در این پویش و دیگر برنامه های جهادی، افزود: برای دریافت اطلاعات لازم و مشارکت در این پویش، مدافعان سلامت در سراسر کشور و حتی عموم مردم می توانند به سایت سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس یا سایت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مراجعه کنند.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان نمازی نیز در خصوص اجرای اردوی جهادی شهید رهنمون در روستای رمقان از توابع کوهمره سرخی گفت: این اقدام با مشارکت کانون بسیج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات جهادی پزشکان در رُمقان/200 نفر رایگاه ویزیت شدند

خدمات جهادی پزشکان در رُمقان/200 نفر رایگاه ویزیت شدند