مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:102022-01-10سياسي

برنامه های امسال دهه ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می شوند


سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 22 کمیته مختلف برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد.

- ایسنا/ایلام سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: 22 کمیته مختلف برگزاری آیین های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را در این استان بر عهده دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در دهه ی فجر امسال 22 کمیته تخصصی و 11 ستاد شهرستانی کار برنامه ریزی واجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح استان را بر عهده دارند.

وی با اشاره به جایگاه دهه ی فجر برای ملت ایران ، تصریح کرد:بر این اساس بزرگداشت این ایام تاریخ ساز و ماندگار باید به نحو باشکوه و با مشارکت آحاد مردم برگزار شود و این دهه به عنوان عید انقلاب هر ساله فضای با نشاطی در جامعه ایجاد می کند و این برهه بهترین و مناسب ترین فرصت برای نشان دادن وحدت، همدلی و ابراز وفاداری مردم به انقلاب اسلامی است.

چراغی پور با تاکید بر اینکه ملت ایران قدردان این انقلاب هستند و برای حفظ و حراست آن از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، تصریح کرد: تلاش ما برای نوآوری و خلاقیت در تدوین و اجرای برنامه ها و تدوین بهترین شیوه به منظور تحقق اهداف و ارتقاء سطح کیفی مراسم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های امسال دهه ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می شوند

برنامه های امسال دهه ی فجر با نوآوری و خلاقیت بیشتری تدوین و اجرا می شوند