مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:152022-01-10حوادث

کلاهبرداری 250 میلیاردی در بندر عباس


با هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان فردی که با انتقال و فروش مال غیر بالغ بر 250 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، شناسایی ودستگیر شد.

- سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه و اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی با شگرد فروش و انتقال مال غیر، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی های دقیق و شبانه روزی صورت گرفته مشخص شد، متهم با یک فقره وکالت نامه جعلی در یکی از دفاتر اسناد رسمی اقدام به انتقال قطعی مالکیت پلاک های ثبتی و 27 باب مغازه واقع در بندرعباس به نام خود و خواهرش کرده و املاک فوق را به فروش رسانده و پس از محکومیت در مراجع قضایی متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: کارآگاهان عملیات ویژه پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات علمی و هوشمندانه وی را در یکی از استان های مجاور شناسایی و با اخذ نیابت قضایی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر و به استان هرمزگان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد به عموم شهرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 250 میلیاردی در بندر عباس

کلاهبرداری 250 میلیاردی در بندر عباس