موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - نقل و انتقالات - جواد نكونام - بازنشستگان تامين اجتماعي - متناسب سازي - تامين اجتماعي - نقل و انتقالات پرسپوليس - افزايش حقوق بازنشستگان - كاميلا كابيو - نخست وزير اتيوپي - فرازبام خاييز - تكنوازي سه تار - فابريتزيو راوانلي - سخنگوي ذوب آهن - يوهان كرايوف آرنا - فتواي مقام معظم رهبري - خانه صنايع دستي - تاثير سوابق تحصيلي در كنكور - ورزشگاه كارگران تهران - حفاظ روي ديوار - گياه مورينگا

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:152022-01-10بين الملل

وقتی ائتلاف عربی تصاویر مستند آمریکایی را سایت موشکی یمن جا می زند


ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان پس از شکست میدانی در یمن، ویدئویی جعلی و ساختگی را درباره هدف قرار دادن سایت موشک های انصارالله در حدیده منتشر کرد.

- ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان پس از شکست میدانی در یمن، ویدئویی جعلی و ساختگی را درباره هدف قرار دادن سایت موشک های انصارالله در حدیده منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی به تازگی ویدئویی را منتشر کرد و مدعی هدف قرار دادن سایت موشکی انصار الله در حدیده شد اما پس از بررسی مشخص شد که این ویدئو بخشی از یک مستند آمریکایی است.

المیادین در این باره گزارش داد؛ صحنه های منتشر شده توسط ائتلاف متجاوز عربی نشان می دهد که این صحنه ها بخش هایی از مستند آمریکایی است که در سال 2010 درباره تهاجم به عراق منتشر شده است.

طبق این گزارش؛ ائتلاف سعودی ویدئویی منتشر کرده و در آن مدعی شده بود که این ویدئو صحنه هایی از محل مونتاژ و نصب موشک های بالستیک در بندر حدیده یمن است اما پس از آن مشخص شد که این صحنه ها بریده شده از مستند Severe Clear و به طور مشخص یک ساعت و 9 دقیقه و 54 ثانیه پس از شروع این فیلم است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی ائتلاف عربی تصاویر مستند آمریکایی را سایت موشکی یمن جا می زند

وقتی ائتلاف عربی تصاویر مستند آمریکایی را سایت موشکی یمن جا می زند