مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:452022-01-10بين الملل

از تحریم تا جنگ چریکی، برنامه غرب در صورت حمله روسیه به اوکراین


دولت بایدن و متحدانش در تدارک یک بسته تنبیهی تحریم علیه روسیه هستند که به گفته آنان در صورت حمله روسیه به اوکراین، ظرف چند ساعت به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

- دولت بایدن و متحدانش در تدارک یک بسته تنبیهی تحریم علیه روسیه هستند که به گفته آنان در صورت حمله روسیه به اوکراین، ظرف چند ساعت به مورد اجرا گذاشته خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از ایندیپندنت، مقامات آمریکا جزییات این طرح را پیش از مذاکرات با روسیه که قرار است امروز دوشنبه در ژنو آغاز شود، مطرح کرده اند.

گفته می شود که از زمان دوران موسوم به جنگ سرد چنین بحران دیپلماتیکی در اروپا بی سابقه بوده است.

طرح تحریم ایالات متحده علیه روسیه که در پی مشاوره و مذاکره با متحدان آمریکا در اروپا تدوین شده است، شامل قطع رشته های ارتباطی نهادهای مالی روسیه از تراکنش های بین المللی، تحریم فناوری های تولید یا طراحی شده در آمریکا برای صنایع نظامی و مصرفی، و نیز مسلح کردن گروه های مقاومت (در صورت اشغال نظامی اوکراین از سوی روسیه) است که به یک جنگ چریکی منجر خواهد شد.

افشای پیش از هنگام چنین اقداماتی به ندرت رخ می دهد، اما مشاوران بایدن می گویند قصدشان هشدار به ولادیمیر پوتین است که بداند در صورت حمله به اوکراین، چه چیزهایی در انتظارش خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از تحریم تا جنگ چریکی، برنامه غرب در صورت حمله روسیه به اوکراین

از تحریم تا جنگ چریکی، برنامه غرب در صورت حمله روسیه به اوکراین