مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 06:552022-01-10پزشكي

پوشش واکسیناسیون در یزد بالاتر از میانگین کشوری است/


رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: تاکنون 44 درصد جمعیت بالای 18 سال استان که سه ماه از دریافت دوز دوم ان ها گذشته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر عمیدالدین خطیبی با حضور در جمع برخی از رسانه های استان با اشاره به وضعیت مناسب پوشش واکسیناسیون در یزد اظهار کرد: پوشش واکسیناسیون جمعیت بالای 12 سال در استان 91٫4 درصد است در حالی که در کشور 88 درصد است.

وی  پوشش واکسیناسیون گروه سنی بالای 12 سال در نوبت دوم، 79٫1 درصد دانست و با بیان این که وضعیت پوشش واکسیناسیون یزد بالاتر میانگین کشوری است، افزود: این مهم در کشور  76 درصد گزارش شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: تاکنون 44 درصد جمعیت بالای 18 سال استان که سه ماه از دریافت دوز دوم ان ها گذشته است، دوز سوم را دریافت کرده اند.

خطیبی در ادامه بر اهمیت پیشگیری و بهداشت بر درمان تاکید  و تصریح کرد: سیاست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد بر بهداشت به منظور پیشگیری از بیماری ها و پژوهش است که در این مسیر از طرح ها و ایده های کارشناسی شده نیز حمایت می کند.

وی تاکید کرد: یکی از علل کاهش مرگ و میر در کشور پوشش واکسیناسیون خوب است و افرادی که سه ماه از دریافت دوز دوم آن ها گذشته است، با توجه به شیوع سویه جدید کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشش واکسیناسیون در یزد بالاتر از میانگین کشوری است/

پوشش واکسیناسیون در یزد بالاتر از میانگین کشوری است/