مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:102022-01-10سياسي

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)


شهردار منطقه 6 با اشاره به اجرای دو فاز اصلاح هندسی و یک طرفه شدن خیابان باقرخان از تسهیل دسترسی به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

- شهردار منطقه 6 با اشاره به اجرای دو فاز اصلاح هندسی و یک طرفه شدن خیابان باقرخان از تسهیل دسترسی به بیمارستان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود رنجبریان با اشاره به اجرای دو مرحله کارشناسی و عملیات بهسازی ترافیکی در محدوده بیمارستان امام خمینی(ره) گفت: با توجه به افتتاح مجتمع بیمارستانی مهدی کلینیک در ماه آینده و همزمان با ایام الله دهه فجر و اضافه شدن بارترافیکی این مجتمع؛ علاوه بر 5.

2 میلیون متر مربع مساحت مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) با حجم جمعیت مراجعه کننده پزشکان، پرسنل بیمارستانی و بیماران و همراهان آنها ، ضرورت ایجاب می کرد تا در 3 فاز اصلاح هندسی در سطح محدوده برنامه ریزی و پس از کارشناسی اجرایی شود.

وی افزود: در فاز اول با همیاری پلیس راهور تهران بزرگ؛ با دو طرفه کردن خیابان فاطمی؛ معبر ورودی بزرگراه شهید چمران به دکتر فاطمی، دکتر فاطمی تقاطع بعثت و دکتر فاطمی تقاطع جمالزاده بهسازی و مناسب سازی شد.

وی ادامه داد: در فاز دوم و در راستای تسهیل عبور و مرور بیماران، تغییر جهت مسیر امدادی و خط ویژه اتوبوس در خیابان باقرخان طراحی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)

تسهیل دسترسی به بیمارستان امام خمینی (ره)