مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:102022-01-10ورزشي

تبعیت از قوانین شرکت ها در موضوع انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتقال مالکیت تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی به شرکت مس از قوانین شرکت ها تبعیت می کنیم.

- نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد تبعیت از قوانین شرکت ها در موضوع انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتقال مالکیت تیم های فوتبال تراکتور و ماشین سازی به شرکت مس از قوانین شرکت ها تبعیت می کنیم.

روح الله متفکر آزاد در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تمامی مجموعه های اقتصادی قواعدی دارند که بر اساس آن و طبق تصمیمات مجامع عمومی عمل می کنند.

وی با اشاره به جلسه ی واگذاری مالکیت باشگاه های فرهنگی و ورزشی تراکتور و ماشین سازی تبریز به شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: در این جلسه که با حضور وزیر صمت برگزار شد، در واقع قفل این اقدام باز شد و بقیه امور با طی فرآیند قانونی انجام خواهد شد.

وی همچنین به تلاش نمایندگان آذربایجان شرقی برای تشکیل شرکت مستقل مس آذربایجان نیز اشاره کرد و یادآور شد: اقداماتی در این زمینه انجام شد که امیدواریم به زودی به نتیجه برسد و اگر این اتفاق بیافتد بعید می دانم شرکت مس آذربایجان تراکتور و ماشین سازی را نپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبعیت از قوانین شرکت ها در موضوع انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی

تبعیت از قوانین شرکت ها در موضوع انتقال مالکیت تیم های تراکتور و ماشین سازی