مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:202022-01-10ورزشي

بازگشت ستاره قم به رقابت های جهانی


ستاره کاراته استان قم در بازگشتی دوباره همراه با دیگر ملی پوشان کشورمان به نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال جدید میلادی اعزام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پرافتخارترین کاراته کای استان قم در حال حاضر امیر مهدی زاده است که در کارنامه موفقیت های خود سه مدال طلا و برنز پیکارهای جهانی، سه نشان طلا و برنز مسابقات قهرمانی آسیا، دو طلا و نقره بازی های آسیایی، نقره رقابت های جام جهانی و چندین مدال بین المللی دیگر به ثبت رسانده است.

این ستاره مدال آور کاراته ایران و استان قم بعد از ناکامی در کسب مجوز حضور در پیکارهای المپیک 2021 توکیو، اکنون بازگشتی دوباره به میادین دارد و این روزها تمام تمرکز خود را معطوف بازی های آسیایی 2022 چین کرده و به همین منظور تمرینات آماده سازی را با جدّیت از سر گرفته تا در بهترین فرم ممکن برابر حریفان قرار بگیرد.

مهدی زاده که اکنون در اوج پختگی و تجربه است و حریفان نیز شناخت کاملی از وی دارند، تمرینات آماده سازی خود را این روزها برای حضور موفق در یک رویداد بزرگ بین المللی به نام مسابقات جهانی کاراته وان انجام می دهد، رقابت هایی که بهمن ماه امسال به میزبانی کشور امارات پیش روی این کاراته کا قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت ستاره قم به رقابت های جهانی

بازگشت ستاره قم به رقابت های جهانی