مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:252022-01-10حوادث

حریق 3 خودرو در تصادف زنجیره ای بهبهان / آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست


رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به جزییات تصادف زنجیره ای 59 خودرو در محور بهبهان – اهواز، گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست.

- ایسنا/خوزستان رییس پلیس راه خوزستان با اشاره به جزییات تصادف زنجیره ای 59 خودرو در محور بهبهان – اهواز، گفت: فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست.

سرهنگ رضا دولتشاهی در خصوص جزییات تصادف زنجیره ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت 7:40 امروز (20 دی ماه) خبر تصادف در کیلومتر 10 محور بهبهان – اهواز، اطلاع رسانی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین 9 خودرو با هم برخورد کرده اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود 200 متری، حدود 50 خودرو با هم تصادف کرده اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رییس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده اند.

نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق 3 خودرو در تصادف زنجیره ای بهبهان / آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست

حریق 3 خودرو در تصادف زنجیره ای بهبهان / آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست