مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 دی 1400 ساعت 07:352022-01-10اقتصادي

32 درصد صادرات غیرنفتی کشور از استان تهران انجام شده است


رییس سازمان صمت استان تهران با اشاره به رشد 40 درصدی صادرات غیرنفتی استان تهران در 9 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته، گفت: 32 درصد از صادرات غیرنفتی کشور از این استان انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس یدالله صادقی امروز در مراسم معرفی صادرکنندگان نمونه استان تهران که در مرکز همایش های بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد، گفت: قابلیت های بخش خصوصی با بخش دولتی قابل مقایسه نیست و بخش خصوصی دارای پتانسیل هایی است که ممکن است در بخش دولتی وجود نداشته باشد.

وی افزود: در استان تهران با وجود محدودیت هایی در توسعه صنعتی، اقدامات خوبی در جهت اصلاح و ساماندهی واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری استان تهران در قالب دو پیشنهاد به دولت انجام شده که با حمایت وزیر و استاندار و معاون اول رییس جمهور جلسات فشرده ای برگزار شده و اگر این مصوبات تصویب شود بسیاری از موانع در جهت بهره وری بهینه واحدهای صنعتی برطرف می شود و این مصوبات می توان بهترین خبر خوش برای تولید کنندگان در جهت مانع زدایی در مسیر تولید کنندگان باشد.

  وی بیان داشت: با وجود این محدودیت ها بیش از 12 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید برای احداث و توسعه کارخانجات موجود را داشته ایم که در مقایسه با ارقامی که تحت عنوان تبصره 18 ارائه می شود رقم بسیار خوبی است که با ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 درصد صادرات غیرنفتی کشور از استان تهران انجام شده است

32 درصد صادرات غیرنفتی کشور از استان تهران انجام شده است